środa, 31 października 2012

# 28 Goscinnie z Gosią

Witajcie :)

Dziś zapraszamy do poznania naszej kolejnej Gościnnej Projektantki.


Z wielką przyjemnością przedstawiamy Wam


A teraz oddaję już głos Gosi:

1. Powiedz nam o sobie kilka słów. .

Mieszkam w Malborku, od ponad trzydziestu lat pracuję z dziećmi i młodzieżą i ... chyba tak już zostanie, dzięki swojej pracy czuję się młoda duchem.

2. Od jak dawna uczestniczysz w wyzwaniach Kreatywnego Pola? 

W wyzwaniu Kreatywnego Pola wzięłam udział pierwszy raz, tym bardziej byłam zaskoczona, że moja karteczka została zauważona i wyróżniona. Szczerze mówiąc, nie biorę udziału w wyzwaniach hurtem. Wasze akurat przypadło mi do serca, gdyż jakiś czas temu pojawił się pomysł na kartkę. Bardzo spodobał mi się Elfik, chabry wymyśliłam sobie do niego sama a Wasze wyzwanie spadło mi jak z nieba ;)).

3. Czym są dla Ciebie wyzwania?

Wyzwania są dla mnie sprawdzeniem się, ogromnym dowartościowaniem. Świadomość, że to co robię może się komuś podobać,  daje mi moc do dalszej zabawy z papierem.

4. Czy masz swoją ulubioną technikę, w której tworzysz prace? 
Nie mam na razie ulubionej techniki wykonywania prac. Przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam niedawno i jestem cały czas na etapie poszukiwań. Niesamowitą przyjemność sprawia mi samodzielne wykonywanie kwiatów do moich kartek i to się chyba nie zmieni, cały czas poszukuję pomysłów i tutoriali u bardziej doświadczonych koleżanek, ale też sama zaczynam eksperymentować i wymyślać własne kwiaty.

5. Pokaż nam kilka swoich ulubionych prac (nie muszą to być prace zgłaszane do wyzwań)
 

To jedna z moich ulubionych, nareszcie nauczyłam się robić różyczki wg tego kursu ;). Bardzo lubię tę z Elfem, mam do niej wielki sentyment

A także jedną z moich pierwszych kartek, która powstała w czasach, kiedy nie miałam jeszcze żadnego wykrojnika, stempla ani profesjonalnego papieru, jedynie nożyczki chętne paluszki i kawałki kolorowych brystoli 
A kartka wygrała wyzwanie HopmArtu: Kawa i Czekolada.

 A teraz pora już na wyzwanie naszej gościnnej projektantki:

Proponuję, żeby tematem wyzwania była kartka z samodzielnie wykonanym przynajmniej jednym kwiatem. Kartka powinna być utrzymana w jesiennych kolorach, czyli brązy, żółcie, czerwienie.


* * *
Dziękujemy Gosi za przybliżenie nam swojej osoby i pięknych prac oraz przygotowanie wyzwania, które potrwa do 11 listopada.
Przypominam, że prace zgłaszamy przez system inlinkz, muszą być one nowe nigdzie wcześniej nie publikowane. Zwycięzca   otrzyma od nas banerek  z wyróżnieniem oraz otrzyma rabat w wysokości 10% w sklepie naszego sponsora.

Wszyscy, którzy biorą udział w wyzwaniu uczestniczą w losowaniu nagrody miesiąca.
Życzymy kreatywnych pomysłów i zapraszamy do zabawy!
 

5 komentarzy:

  1. Ta kartka z elfem jest naprawdę przepiękna! Kwiaty, które robisz są cudne. A ta twoja pierwsza kartka - kawa i czekolada, mimo że jak napisałaś, nie miałaś profesjonalnych akcesoriów i papierów - wygląda po prostu świetnie. Często mniej znaczy po prostu lepiej :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki, różyczki wyglądają pięknie i chabry również. Dziękuję za wywiad, bardzo miło dowiedzieć się o Tobie coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace - każda z nich ma swój niepowtarzalny urok. Najbardziej lubię te z "Twoimi" kwiatkami - wspaniałe:))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace, aż miło oczko nacieszyć :)
    a wyzwanie ... ciekawe, no i kuszące ! ... tak kusząca i ja ze swoją pracą pędzę :) Cieplutko pozdrawiam i dziękuję za wywiad !

    OdpowiedzUsuń