poniedziałek, 27 lutego 2012

Wyzwanie z Selenneą - Inspiracja zdjeciem

Witam serdecznie!

Dziś mam przyjemność zaprosić Was na Moje wyzwanie, a będzie to inspiracja zdjęciem, które widzicie poniżej. Dodatkowo proszę o użycie koronki lub czegoś koronkopodobnego i utrzymanie pracy mniej-więcej w kolorystyce zdjęcia.
Praca dowolna, czyli co Wam w duszy zagra =)



A w taki oto sposób z tym tematem zmierzyła się załoga Kreatywnego Pola oraz Gościnna Projektantka:


katharynka




Novinka






Edi-th






Ewik21




KacperM




Wikucha




Mysiek




Gościnna Projektantka Drycha



I moja praca na koniec:


***

A teraz jeszcze mała niespodzianka!
Dla wszystkich, którzy będą brać udział w tym wyzwaniu Novinka przygotowała wspaniały digi stempelek.



Aby dostać stempelek należy napisać do mnie, na ten adres: arteemid@gmail.com
W tytule wpiszcie: Inspiracja zdjęciem - stempel.

***
Wyróżniona osoba zostanie zaproszona do mojego kolejnego wyzwania
jako Gościnna Projektantka / Gościnny Projektant.

Zgodnie z naszym regulaminem do wyzwania zgłosić można trzy prace,
które nie były wcześniej publikowane.

Wyzwanie trwa od 27.02 do 11.03

***
Przypominam jeszcze o trwającym wyzwaniu: Wikucha- Czas przemija 20.02-04.03.2012



3 komentarze:

  1. Praca Edi-th jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda tylko, że nie dostałam stempelka... choć napisałam wg wskazówek maila z tytułem jak trzeba:
    Inspiracja zdjęciem - stempel :(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam dostałam!!!!! I to nawet dwa :))))
    Dziękuję pięknie!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń