piątek, 30 września 2011

Bransoletka - Wyniki

Witam Was serdecznie :) 
W pierwszej kolejności chciałam Wam podziękować za zgłoszenie tylu wspaniałych bransoletek,wiedziałam że można na Was liczyć :) 
Nie będę już przedłużać i ogłaszam że wyróżnienie otrzymuje praca 
...

Gratulujemy z całego serca :) 
Prace na wyzwanie zgłosiły również

Shiart

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu ,wszystkie prace są niesamowite ! 

Na koniec chciałam przypomnieć o trwającym i bardzo ciekawym wyzwaniu Novinki:)
spieszcie się żeby zdążyć bo już dobiega końca - wiem że można na Was liczyć ;)
Nie zapomnijcie również o wyzwaniu Ewik :)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i ciepło,
nie dajcie się przeziębieniom, ja niestety poległam i dopadło mnie jakieś paskudztwo ...
Rydia

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jestem zaszczycona :)
    pozdrawiam serdecznie GaalE

    OdpowiedzUsuń